ّ¤؛¸¸,ّ,¤؛°`°؛¤ منتديات الجنرال¤؛`° °ّ¤؛¸¸,ّ,¤؛
A simple request of the honorable able princess sasoo 912800918b

أهلا بيك في منتداك سجل بسرعه في أقل من دقيقه ، في حالة عدم تمكنك من تفعيل عضويتك ، فسوف اقوم بتفعيل عضويتك ، نتمني أن تكون في صحه وعافيه
A simple request of the honorable able princess sasoo 912800918b

أهلا بيك في منتداك سجل بسرعه في أقل من دقيقه ، في حالة عدم تمكنك من تفعيل عضويتك ، فسوف اقوم بتفعيل عضويتك ، نتمني أن تكون في صحه وعافيه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
وحياة قلبي وافراحه.. وهناه بمساه وصباحه ما لقيت فرحان في الدنيا.. زي الفرحان بنجاحه gamd! كل حلم جميل في حياتنا.. ولا غاب في يوم عن بالنا:) وبنى لنا قصور وفرشها.. زهور في حياتنا ومستقبلنا ولقيتني في عز هنايا.. والدنيا فرح ويايا بتهني حبايبي معايا.. ونقول الكل ارتاحوا دا مفيش فرحان في الدنيا.. زي الفرحان بنجاحه الناجح يرفع ايده.. ونغني في عيدنا وعيده ونقول ناجحين.. ديما.. ديما على طول ديما:) ديما على طول ديما

A simple request of the honorable able princess sasoo

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

A simple request of the honorable able princess sasoo Empty
مُساهمةموضوع: A simple request of the honorable able princess sasoo   A simple request of the honorable able princess sasoo I_icon_minitimeالأحد يونيو 05, 2011 11:09 pm

I wish Sasoo
Otday us to appreciate the theme of which improve the language Allangelesais
What do you
A. Here, if every day for example, Daty us 20 words Old English is a new translation, and we keep them and look a the last month, filling each one of us cam with him the word and of course all this in the balance of good deeds I hope reply greetings Mezo

Topic has been modified due to respect the laws of the section, including writing, which must be a foreign language

A simple request of the honorable able princess sasoo 2912478533 A simple request of the honorable able princess sasoo 2912478533 A simple request of the honorable able princess sasoo 2912478533

عدل سابقا من قبل Mr/Gaintsuffering في الإثنين يونيو 06, 2011 10:44 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Princess Sasoo
مشرفه مبتدأه
مشرفه مبتدأه
Princess Sasoo

الجنس : انثى عدد المساهمات : 328
نقاط ومواضيع : 141
السمعه في المنتدي : 21
تاريخ التسجيل : 13/05/2011
العمر : 34
الموقع : Egypt
العمل/الترفيه : Aresearcher assistant in the college & Diploma

المزاج : Cheerful & Ambitious

مُساهمةموضوع: رد: A simple request of the honorable able princess sasoo   A simple request of the honorable able princess sasoo I_icon_minitimeالإثنين يونيو 06, 2011 10:17 am

طبعا دى فكرة جميلة جدا وحاضر من عينيا كل يوم هنزلكوا كام كلمة كدة ان شاء الله تنفيدكوا فى الدراسة وفى اللغة عموما ، تحياتى :aaaa: :aaaa: :aaaa: :aaaa:
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: A simple request of the honorable able princess sasoo   A simple request of the honorable able princess sasoo I_icon_minitimeالإثنين يونيو 06, 2011 10:47 am

First, thank you for the quick reply but please Put the word English is approximately 20
per day greetings Mezo
Princess Sasoo
مشرفه مبتدأه
مشرفه مبتدأه
Princess Sasoo

الجنس : انثى عدد المساهمات : 328
نقاط ومواضيع : 141
السمعه في المنتدي : 21
تاريخ التسجيل : 13/05/2011
العمر : 34
الموقع : Egypt
العمل/الترفيه : Aresearcher assistant in the college & Diploma

المزاج : Cheerful & Ambitious

مُساهمةموضوع: رد: A simple request of the honorable able princess sasoo   A simple request of the honorable able princess sasoo I_icon_minitimeالإثنين يونيو 06, 2011 12:35 pm

اولا الشكر لله ،، ثانيا ان شاء الله مش هيقلوا عن 20 كلمة بس يارب الاقى تجاوب من كل الأعضاء ،، تحياتى :aaaa:
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: A simple request of the honorable able princess sasoo   A simple request of the honorable able princess sasoo I_icon_minitimeالإثنين يونيو 06, 2011 3:59 pm

i wish it happen put please take this rules no arabic and franco here ok special thanks for the words tobics realy iam happy

A simple request of the honorable able princess sasoo
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
ّ¤؛¸¸,ّ,¤؛°`°؛¤ منتديات الجنرال¤؛`° °ّ¤؛¸¸,ّ,¤؛ :: ّ¤؛¸¸,ّ,¤؛°`°؛¤ مصطبة الشباب¤؛`° °ّ¤؛¸¸,ّ,¤؛ :: قسم تعلم اللغه الإنجليزيه-
انتقل الى: